Bad Taste tema

SweetBriar

Trådstartare
Jag ska på utklädningsfest med temat "Bad Taste" nästa helg och behöver lite hjälp att brainstorma! Jag vill inte bara ta på mig det fulaste jag kan tänka mig, utan vill ändå ha ett genomgående tema, typ dokusåpabrud eller trailertrash kanske haha :D En svanktatuering hade varit sjukt kul att fixa! Hjälp mig med tips!

Sv: Bad Taste tema

vi hade det på jobbet för ett år sen, de med tema på sin utstyrsel gick typ som austin powers, semester klädd (med uppdragna strumpor hawaii sskjorta o solkräm på näsan), gammalt 70 tals tema, vid byxor till midjan krysat hår mm, playboy bunny med stringen uppdragen till armbågarna mm, gravid nunna, supande o rökande tomte ett par tvillingar hade klätt ut sig till Jedward :D

Jag hade klätt ut mig till en riktigt äcklig maträtt :p För att det är kul att avsiktligt missuppfatta temat och för att det inte är särskilt fint att döma andra för deras klädstil (ja jag gör det också men man kan ju försöka låta bli)

Ja lite så tänker jag oxå, vill ju inte komma i något som någon tar illa vid sig av!

busigdemon: superbra förslag :D

Ljusa lite för små savannbyxor med röd eller svart uppdragen string, magtröja, styphalsband och platåskor samt passande smink och piercingar.
Hej mellan-/högstadiet :p

Bootcutjeans, en magtröja med något fult tryck på, gärna långa ärmar! Massa krimskrams till smycken och ett par slitna buffaloskor! ;):D

GIVETVIS blå ögonskugga och håret i två låga toffsar! *krääääk*

;)

Jag säger bara
-stort uppburrat hår
-leopardkläder från topp till sko
- skitmycket babyblå ögonskugga
-knallrosa läppar
-långa slafsiga lösnaglar
- största paret lösögonfransar du kan hitta
-överdriven brunkräm

och du är färdig;)

Bootcutjeans, en magtröja med något fult tryck på, gärna långa ärmar! Massa krimskrams till smycken och ett par slitna buffaloskor! ;):D

GIVETVIS blå ögonskugga och håret i två låga toffsar! *krääääk*;)

Heheh, jag köpte precis ett par bootcut jeans, för att jag tyckte dom var snygga :o Tänkte matcha med converse & vit tischa i vår. Dock har jag tyckt det är skitfult från mellanstadiet fram till nu ungefär, allt går i cirklar :p

Jag säger bara
-stort uppburrat hår
-leopardkläder från topp till sko
- skitmycket babyblå ögonskugga
-knallrosa läppar
-långa slafsiga lösnaglar
- största paret lösögonfransar du kan hitta
-överdriven brunkräm

och du är färdig;)

Jag kommer nog att köra på det :bow: Ska se om det går att hitta en leopardmagtröja och sen skriva Barbie i svanken oxå :rofl:

Liknande trådar

Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 870
Senast: SiZo
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 075
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 162
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar