Bad Segeberg Here we come

Sv: Bad Segeberg Here we come

Alla banbyggare bör kolla in hinder linjen 7-9 och hinder 17-a-b-c (avstånden p 17 é 3+1 o B står i 30gr vinkel)
-Sådant vill vi se här hemma så vi är lite mer förberedda ;-)

/Max

Kul att se att dom byggt en del nya hinder sen jag var där ( 2004 tror jag )
En del knepiga komplex har dom tydligen tagit bort.

Om 17, fast lite svårt att säga utan att ha sett det IRL.
Tyvärr får du nog inte se det hemma i CNC*.
Ett skäl är att dom höga potentaterna inte vill att vi ska bygga så.
Ett annat skäl som för mig är viktigare är att det är så tidsödande med ambulanstransporter.

Ett annat skäl som för mig är viktigare är att det är så tidsödande med ambulanstransporter.

:rofl::rofl::rofl: Jag vet...man ska inte skratta men Gamlingen har verkligen en poäng där med ambulanstransporterna....:angel:

Jag har inga kommentarer om Segeberg iår, förutom att det var en jättefin terrängbana och de flesta vet redan innan att det är svårt där. Roligt att ha något att bita i tycker jag. Och där kommer vi osökt in på den andra kommentaren, jag tuggade ju sand på lördagen... MammaBerg! Varför omnämns inte mitt försök till den första "triatlon-fälttävlan"? :angel: Ridning, simmning, löpning? :D

Kul att se att dom byggt en del nya hinder sen jag var där ( 2004 tror jag )
En del knepiga komplex har dom tydligen tagit bort.

Betydligt svårare iår än jmfrt med 2005 och 2006. (2005 var din dotter med iallafall). Framförallt så just för att det bara var abc, inga enkelhinder i svårigheterna/komplexen som det varit tidigare år.

Svårt att se hur 17 funkade när man ser filmen :p

Jag har inga kommentarer om Segeberg iår, förutom att det var en jättefin terrängbana och de flesta vet redan innan att det är svårt där. Roligt att ha något att bita i tycker jag. Och där kommer vi osökt in på den andra kommentaren, jag tuggade ju sand på lördagen... MammaBerg! Varför omnämns inte mitt försök till den första "triatlon-fälttävlan"? :angel: Ridning, simmning, löpning? :D

Jag vet inte.. jag tog ju tom foto på din häst egenhoppade hinder i skogen. Där skrämde den mej rejält... och Peter. Jag skrek h-vete men hästen var klok som attan. :laugh:

Sitter på hotell i Halmstad. (någa ligger...i sängen) så jag har inte bilden med här. Kommer. . Tyvärr hade jag inte sinnesnärvaro nog att ta när han hoppade.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka