Back on Track paddar ?

Lunketuss

Trådstartare
Kan man ha såna där snabb stallbandage med kardborre stängning med B & T paddar under? Det finns ju B&T stallbandage men dom kostar ju ca 1000:- och jag har B&T paddar redan och snabb stallbandage?

De vanliga BoT-paddarna för ridning är ju rätt tunna och sladdriga, medan BoT-paddarna som sitter på stallbandageskydden är riktigt tjocka och fluffiga. Ska man bara rida med paddarna så funkar det säkert att göra som du säger - klämma fast förstnämnda med ett par vanliga stallbandage. Men ska man ha dem över natten hade jag valt de tjockare paddarna.

Liknande trådar

Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
914
Senast: Svartkatt
·
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 107
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 999
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
1 039
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka