Back-on-track knäskydd!

Estivuz

Trådstartare
Var finns dessa att köpa och hur mycket kostar de?
Jag skulle behöva ett till min vänstra knä nu när det är så kallt. Har en skada på ett ledband efter en omkullridning för några år sedan. När det blir kallt och ute och jag sitter med hoppläder blir jag jättestel och får ont i knäet. Tror att BoT skulle kunna hjälpa.

Vilken är bäst att ha under ridbyxor? den med spänne eller utan? Jag vill ju att den skall sitta stadigt utan att glida runt, men det får inte bli knöligt under byxan..

Sv: Back-on-track knäskydd!

Jag har skyddet med spänne och tycker att det fungerar bra. Hade en senskada förra hösten och nu i vår en muskelbristningen, BoT hjälpte massor.

Om du söker på google får du upp massor med träffar var du kan köpa BoT...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
1 193
Senast: Scata
·
Utrustning Jag har nyss köpt ett Back on Track skydd till tantens ena framknä. Hennes mått ovanför och under knäet var olika de som skyddet hade...
Svar
7
· Visningar
1 525
Senast: Tagliabue
·
Hästvård Har för en vecka sedan köpt ett back on track täcke som jag nu vänjer hästen vid. Han hade det 1,5 h första dagen och sedan har det gått... 2
Svar
27
· Visningar
5 724
Senast: Magica
·
A
Utrustning Hej! Här kommer ännu en back on track tråd! :bump: Har ett BoT nättäcke till min häst men han är bred över bogarna (danskt...
Svar
3
· Visningar
832

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Tillbaka