Babyrytmik

Sv: Babyrytmik

Jag tror att man sitter ner, barn, föräldrar och "ledare" och sjunger (ibland med lätta rörelser till). Föräldrar får en chans att slappna av (barnen blir ofta oblyga/lugnare) och träffar fler i sin situation (hemmagående, föräldraledig, ibland ensamstående).

Min mamma jobbar bland annat som ledare för babyrytmik och hon älskar sitt jobb och jag har märkt att barnen tyvker det är kul, de föräldrar jag har träffat som har sina barn där verkar tycka att det är roligt.

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Bufera
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Vad kan man göra åt lågt blodtryck/återkommande blodtrycksfall? Det kommer från ingenstans, kan komma när jag sitter och äter eller...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
5 764
Senast: sthu
·
Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 784

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar