T

Tarzzan

Jag har kikat runt på nätet efter en bok där man skriver i allt som händer under graviditeten och efter.
Man kan bla skriva i dom första tänderna och när dom gör något för första gången.

Någon som vet vad jag menar för bok, och vart man kan få tag på den??

Sv: Baby bok

Vill ha fler tips:bow:
Vet att det fanns i blått och rosa när jag var liten.

Vi köpte en på en bokhandel på Avenyn. Den hette: Boken om mig. Vi valde den för man behövde inte skriva så förbenat mycket i den...Fast den boken handlar enbart om babyn..inte om graviditeten.

Till F har vi Pelle kanins babybok. Den är jättefin och söt, men den handlar bara om första året (och någon enstaka sida om graviditeten).

Till A har vi en som bara heter Babyboken. Den är inte lika fin, men innehåller fler sidor och sträcker sig ända till skoltiden. Det finns många sidor i den där man kan skriva lite mer fritt. Det är lite mer sidor om graviditet och förlossning i den här boken än i Pelle kanins.

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
521
Senast: FrDrake
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 111
Senast: Cattis_E
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar