Bäbisbilder på kaniner!

Sv: Bäbisbilder på kaniner!

min kull förra sommaren! :love:
DSC_3208.jpg

lilla bebis-fred perry från samma kull : )
DSC_4804.jpg

och nu utan bebishår! ;D
DSC_5753.jpg

pyttelilla musse!
PHOTO580.jpg

och stora : )
DSC_4796.jpg

mango bebis!
P6220004.jpg

och tjockisen nu :9
DSC_5034.jpg

.:love: :love: :love: ZACK var nog något av det gulligaste jag har sett!!!! de andra två var också jättefina :)

Lilla Zack, ja, hon var något speciellt. Hoppade över bananlådans kant redan 3 veckor gammal. Först ut på äventyr av de fyra ungarna. Så genomgo verkligen :love:. Men de finaste är de som får stanna kvar kortast tid, det ena benet var kraftigt vridet och de andra var bara lite vridet, men dock. Jag avlivade henne 2 dagar efter att det kortet togs :cry:

Här kommer en bild på min bebis. 10 veckor gammal

1238927645_resized.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: soom
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 389
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 510
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 779
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundarna parade sig-vad gör vi?
  • Kattbilder #10