B-vitamintillskott?

M

MulleMonster

Är det ngn som har tips på ett bra B-vitamintillskott för hund? Jag har alltid ansett att hundarna får tillräckligt med vitaminer om man har ett bra foder, men Kamelen fäller som bara den nu när han är kastrerad. :angel:

Kan inte så mkt vad gäller B-vitamin till hund, till häst finns det ju flytande tillskott från Krafft och Shyfeeder.

Alla tips mottages tacksamt :)

Sv: B-vitamintillskott?

jag kan inte heller så mkt, men jag köpte en burk med flytande b-vitamin till min tik som fäller som bara den, å jag tycker den hjälper lite grann! Hon släpper inte stora tussar längre!

jag kan inte heller så mkt, men jag köpte en burk med flytande b-vitamin till min tik som fäller som bara den, å jag tycker den hjälper lite grann! Hon släpper inte stora tussar längre!

Vilket märke använde du?

Jag har gett min samma som jag ger hästen vår och höst. Shy Feeder som jag tycker fungerar bäst.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej jag undrar om det är någon annan som gett librela till hund för smärta och vad ni valt att istället ge nu när librela är...
Svar
12
· Visningar
11 900
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
6 104
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
5 398
Senast: calm
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 276
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv