Axelbandslös bh

MaRomer

Trådstartare
Behöver en bh som fyller upp lite men som är axelbandslös. Har kupa och istället för att sy in klänningen så fyller jag mer än gärna ut den lite ;-)

Tips på bra axelbandslös bh som sitter bra? Och som gärna förstorar.

Behöver en bh som fyller upp lite men som är axelbandslös. Har kupa och istället för att sy in klänningen så fyller jag mer än gärna ut den lite ;-)

Tips på bra axelbandslös bh som sitter bra? Och som gärna förstorar.
Då skulle jag föreslå Elomi Maria från Feminint

Jag brukar vara löjligt petig med bh, bara köpa sådana som är kända för toppenkvalitet osv, men jag har faktiskt en axelbandslös från KappAhl som är riktigt, riktigt bra. Den är dessutom förvånansvärt liten i omkretsen, kanske för att det är eh... gummi(?) på insidan för att den ska hållas kvar på kroppen. Jag har 65 i omkrets egentligen men den här sitter perfekt trots att den absolut inte ska vara så liten i omkrets.

Skittråkigt svar men... jag provade ut en axelbandslös bh till studentbalen på en riktig bh-butik och eftersom den inte används till vardags så är den fortfarande min bästa bh, sitter bäst och ger skitsnygg profil :love:

Justja, ett till tips: kolla efter bh som går att beställa över nätet från England (hojta till om du vill ha tips på specifika butiker). Bhar som kostar 600kr eller mer i Sverige går ofta att hitta för ca 200-300kr i England, precis samma produkt och då är det sådana som är av underbart bra kvalitet på alla sätt och vis.

Justja, ett till tips: kolla efter bh som går att beställa över nätet från England (hojta till om du vill ha tips på specifika butiker). Bhar som kostar 600kr eller mer i Sverige går ofta att hitta för ca 200-300kr i England, precis samma produkt och då är det sådana som är av underbart bra kvalitet på alla sätt och vis.

Tips om den jag länkade ovan?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
440
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 909
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Min syster fyller år och eftersom vi är väldigt olika frågar jag om tips här! Jag är naturvetare/tekniker och hon är...
Svar
17
· Visningar
607
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 756
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar