Avstånd till hästen

Sv: Avstånd till hästen

Jag har väl 1,4 mil tror jag. Trivs alldeles kanon i stallet och åker moped dit på den snöfria delen av året.

KL

Jag har 4 1/2 miles enkel väg. Det går fint att cykla trots att det är uppförsbacke åt båda hållen.... Bra uppvärmning är det!

KL
Jag har 1,5mil enkel väg genom stadstrafik och trevliga köer men de får det vara värt :) Dock känner jag mig lite som en miljöbov (tar nästan alltid bilen då det skulle ta 1,5 h att ta bussen) och funderar på att skaffa moppe eller cykel med motor.. Är på tok för lat för att cykla ut till stallet. :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 494
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 294
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 418
Senast: Ceta
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 619
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka