Sv: Avsluta Medlemskap?
För något år sedan och tidigare har det varit väldigt ovanligt att någon ville ta bort sitt användarkonto, det senaste året har antalet ökat ganska mycket. Kan någon förklara varför för mig så vore jag tacksam
Angående hur lång tid det tar innan kontot försvinner m.m. så finns det i tråden som A_K_N var snäll att länka till här ovanför, jag kopierar in det här också:
Jag brukar med ojämna mellanrum ta bort användarkonton som inte varit aktiva det senaste året.
Man måste inte skriva för att vara aktiv. Det räcker med att man loggar in.
Vill man ha sitt användarkonto borttaget skall man skicka ett PM från det konto man vill avsluta. Skicka inte mail. Ange varför du vill ha användarnamnet borttaget.
Jag vill exempelvis gärna ha reda på om folk varit elaka eller om jag eller moderatorer gjort något olämpligt.
Tänk även på att inga inlägg tas bort i och med att användarnamnet tas bort. Det blir dock i princip omöjligt att söka på vad det speciella användarnamnet skrivit.
Jag ser helst att ni inte i onödan ber mig ta bort användarkonton då det tar tid från andra arbetsuppgifter, men vill ni ta bort ert användarnamn, skicka ett PM.