Avregistrering

F

Fackla

Jag vill avregistrera den här användare, men jag hittar inte en knapp som jag kan trycka på så att den försvinner. Hur gör man?

Sv: Avregistrering

pm:a gunnar eller ne moderator här på buke elelr bara skippa andvända den och fixa en ny användare... typ

Kan man ha flera användare på samma mejl adress?

aha... där skon klämmer... ja då får du nog skicka ett pm till gunnar.. eller gå in på forumet datorer cå finns det nog en snäll person som kan hjälpa dig där. :idea:

Jag har fått en snilleblixt! Varför inte byta adress till en oaktiv! ^^ Stolt.
Då kan jag ju till och med ha två användare!

ja har du mer än en mailadress (jag själv har ngra st :angel: ) så går det ju alldeles uuutmärkt!

:idea:

Fackla skrev:
Jag har fått en snilleblixt! Varför inte byta adress till en oaktiv! ^^ Stolt.
Då kan jag ju till och med ha två användare!

Varför ha två användare?

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Det dyker ofta upp referenser till "rika människor" i trådarna. Och på något sätt så verkar definitionen variera mellan Bukefalos...
34 35 36
Svar
713
· Visningar
18 369
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar