Avregistrering.

P

p-ö

Härmed ber jag om omedelbar avregistrering från detta forum.

M.V.H. p-ö

Sv: Avregistrering.

Skicka gärna ett PM till mig och bekräfta att du vill bli borttagen. Jag vill i PM:et även ha reda på varför, har någon behandlat dig illa eller har något annat hänt.

Jag har nu även skickat min avsökan om omedelbar avreg. under rub. -kontakta oss.
Vill du ytterligare ha ett PM så visst kan jag även sända det. Däremot finner jag ingen anledning till att förklara varför jag vill bli avregistrerad mer än att detta forum inte "passar" mig. Illa behandlad? Nej Nej inte illa bara så okunnigt bemött från mer en än av dina moderatorer.

Med hopp om en omedelbar avregistrering. m.h. p-ö

Sluta att skriva så blir du avreggad så småningom, ingen tvingas att vistas på bukefalos det sker ju helt av egen fri vilja.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 550
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 909
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar