avramling i terrängen

V

Vuitton

hur är det nu..om man trillar av i terrängen, får man sitta upp igen då? gäller det olika regler för häst/ponny?

På ponny får man inte sitta upp (tror jag, på våra tävlingar kommer de alltid gåendes iaf... Nationell)

tror att det är samma regler för både häst och ponny dvs att man inte får hoppa upp igen.

----------------

Star quality all over my name

Man får inte sitta upp igen på nationella tävlingar, på Internationella tävlingar får man sitta upp igen om inte hästen har fallit. som fall för hästen räknas det om bogen har gått i marken.

Liknande trådar

Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: Fiorano
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
357
Senast: Cactus
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: MJLee
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama