Avmaskning

B

Belz

Hej.
Känner mig lite förvirrad över vad det gäller för olika avmaskningsmedel och hur ofta hästen bör avmaskas. (Detta kan ju kanske vara olika beroende på vilket medel man använder, och vilken årstid det är) Har hört mycket olika förslag...
Vilket medel använder ni och hur ofta avmaskar ni? Finns det något medel som ni tror/har märkt är bättre och något ni tror är dåligt/är missnöjda med? När man läser om olika avmaskningsmedel står det ju också vilka olika maskar det hjälper mot. Vilka maskar är det viktigast att det hjälper mot?
Är jätte tacksam för svar och blir jätte glad om någon orkar med att skriva lite extra info eller nämna någon bra sida som handlar om detta :)

Sv: Avmaskning

Ojdå, klantigt av mig att jag inte såg det från början. :o
Tack så mycket! :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 426
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 733
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 408
Senast: Habina
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka