Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska avmaska valpen vid 11 veckor på måndag. Någon som vet om jag bör avmaska stora hunden samtidigt? Han har ingen mask vad jag vet men kan han behöva ändå? Han är aldrig avmaskad som vuxen.
När min yngste var valp och skulle avmaskas så fick båda avmaskningsmedel samtidigt. Lika bra tänkte jag, det kan ju finnas mask eller ägg som inte syns och då kan de ju smitta varandra. Rätt eller fel vet jag inte, men jag tyckte det var bäst att göra så.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.