Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En fråga, Varför starta en tråd med påståenden där du inte delger fakta grundad inhämtad basinformation innan du startar tråden??
Nu har jag det. Men varför skriver du en försvarstråd för den här hemska djurplågaren när du inte ens har sett hästen??
Jag anser att filmen talar för sig själv.
Nu har jag det. Men varför skriver du en försvarstråd för den här hemska djurplågaren när du inte ens har sett hästen??
Jag anser att filmen talar för sig själv.
jag har nu läst igenom denna tråd och måste lägga mig i nu
jag tycker TS har förstått hur det förhåller sig.
självklart så tror man på sånt som kompisar säger FAST det visade sig vara helt fel....
Nej jag vet... men jag visste inte ens att detta fall var så otroligt KÄNNT
Visst,,, hela situationen är mkt tråkig och det finns förmodligen en naturlig förklaring till hur det har blivit som det blev. God hästhållning anser jag dock som ett grundkrav för att inneha häst.
En annan fråga: var det detta fall som det stod om i senaste Hästfo*us?
I såfall tycker jag att det är skrämmande hur vinklad den tidningen är.
Precis min åsikt. Har själv avsagt mig en hovslagare som erkände att han använde anabola. Han blev inte gammal på min gård. Jag anser inte att mina pengar ska finansiera det. På samma sätt skulle jag aldrig betala denne hovis en spänn. Med den inställningen och oförmåga att sköta sin gård och sin privata hästuppfödning så borde alla bojkotta honom, han har inte i hästvärlden att göra. Han kan ta jobb på vilken fabrik som helst men han ska inte ha med djur att göra. Jag anlitar inte andra hantverkare med dåligt rykte eller som inte sköter sig heller så det gäller inte bara hovisar förstås.
Jag tycker det är så konstigt att hästfolket protesterar så upprört mot den här avlivningen och mot DI överhuvudtaget.