fettso
Trådstartare
Min systers granne som vi känt i många år har hamnat på hemmet,kvar lämnade hon ca 20 vildkatter.(Som hon dock matat och tagit hand om)
Hon bad ngn åka ut och skjuta alla utom en katt(hennes innekatt),den har hon sedan bett min syster ta hand om.
Problemet är att min syster redan har 4 katter,katten hon tagit hand om är en honkatt,och magen har växt mkt på sistone.
Min syster ska avliva alla kattungar om det blir några
Jag kan ta hand om en iaf men sedan har jag också fullt.
Kattmamman är långhårig och jättefin,så kanske hade det gått sälja dom billigt??
Men syrran vill ju inte chansa....Jag kan ju ge dom mat(har ändå min häst där)och försöka sälja dom billigt efter 12veckor...
Om det blir kattungar vill jag ju inte att dom ska dö...
Hon bad ngn åka ut och skjuta alla utom en katt(hennes innekatt),den har hon sedan bett min syster ta hand om.
Problemet är att min syster redan har 4 katter,katten hon tagit hand om är en honkatt,och magen har växt mkt på sistone.
Min syster ska avliva alla kattungar om det blir några
Jag kan ta hand om en iaf men sedan har jag också fullt.
Kattmamman är långhårig och jättefin,så kanske hade det gått sälja dom billigt??
Men syrran vill ju inte chansa....Jag kan ju ge dom mat(har ändå min häst där)och försöka sälja dom billigt efter 12veckor...
Om det blir kattungar vill jag ju inte att dom ska dö...