J

jakkolina

är det någon som vet om man kan se/söka avkommor efter en quarter någonstans tex hur många avkommor ett sto fått, vad dom heter, med vilken hingst, vemsom äger, aqwa poäng osv

Sv: avkommor

Du kan hitta svenskreggade QH här, men då på stam och lite annan info, inte AQHA poäng osv.

www.svehast.se Tryck på Blå Basen och sök på namn.

Sv: avkommor

Hej!

Ville bara rekomendera Horse Pedigree Database. www.allbreedpedigree.com Där finns de flesta registrerade hästarna med. Stamtavlan kan man se gratis men viss information måste man betala för en prenumeration för att få se, jag tyckte att det var värt det. Man kan inte se avkommor däremot syskon och andra släktingar, vissa har även bilder.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077
Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
554
Senast: KattenJ
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 552
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix