Avkommor till Stakkato, For Feeling osv...

Cyllene

Trådstartare
Här ligger video på de hästar som är uttagna till höstens elitauktion i Verden.

Än finns inte video på alla men det ska komma inom kort. Många avkommor till hingstar som diskuterats här sista tiden, tänkte att det kanske vore kul att se.

Elitauktion Verden

/C

Sv: Avkommor till Stakkato, For Feeling osv...

Mer Cyllene-intresse!

En fölunge efter Dacaprio som verkligen är en "typisk" Dacaprio.

http://servlet.vit.de/pfauktion/pfliste/seite?tierid=32309&id=1541

och en Falsterbo!!

http://servlet.vit.de/pfauktion/pfliste/seite?tierid=32303&id=1541

Kolla även Dacaprio-avkommorna bland ridhästarna. De är inte dumma... En anledning till hans höga index!

Älskar när dess listor och videor kommer ut! :love: Det är verkligen då man önskar att man hade mycket pengar. Någon som vill sponsra??

Hmmmm, kan man få paketpris på de två fölisarna tro! :)
Ja, de var härliga. Mödrarna rörde sig ju ganska ordinärt? Bra takt i dem, men inget tryck. Men nu föredrar jag ju takten!
mvh

OMG! :love: Dacaprio ungen var ju bara fantastisk! :d Den hade gärna fått flytta hem till mig

Älskar också när dessa listor kommer ut, frossa i fina hästar kan man aldrig göra för mycket!
Synd bara att plånboken inte vill vara med :devil: Fast tur är väl det på sätt och vis för annars skulle man fylla ett nytt stall väldigt fort ;)

Rubinrot har med en avkomma minsann, det var inte illa pinkat. Fin är den också. ;) Åsså är den med, den svenskägde som vann Bundeschampionat, fast utan video. :mad:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 317
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 316
Senast: Bison
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 867
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 500
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka