Avkommor till Nattar fra Midfelli

G

gjosa

Det föddes ju ett antal föl 1999, efter Nattar fra Midfelli . Hur går det med dem ?? Var finns de ?? Skulle vara kul att få höra om dem .

Sv: Avkommor till Nattar fra Midfelli

I vårt stall finns ett ruskigt flott femgångssto efter Nattar. Hon har ett underbart lynne och är fantastisk att rida, schysst och okomplicerad.
Tyvärr har hon varit extremt skadedrabbad och inte fått komma ut och visa upp sig.
(Dama är född på Island 1993.)

Senast ändrad:

I vårt stall finns ett ruskigt flott femgångssto efter Nattar. Hon har ett underbart lynne och är fantastisk att rida, schysst och okomplicerad.
Tyvärr har hon varit extremt skadedrabbad och inte fått komma ut och visa upp sig.
(Dama är född på Island 1993.)

Så synd att hon varit skadedrabbad!! Hade varit kul att få se henne.. Har ju själv en Nattar son som är svenskfödd...

Ojoj, gammal tråd...

Jag har en valack efter Nattar som föddes -99!

Han ska förhoppningsvis visas nu i sommar. Hans bästa gångart är trav men det är inget fel på dom andra heller.. .Han har det perfekta psyket för mig, pigg och glad, men aldrig stressad. Man kan gör allt med honom, precis som med hans mor!

Bilder kommer så fort pixbox har vaknat:-)

Jag har också en avkomma till Nattar frá Midfelli, Nattfari från Fallet, född 1999. Underbar häst med underbart lynne. Mycket trevlig i all hantering. En häst som alla älskar. :love:

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
3 051
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
505
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 962
Småbarn Lång historia kort men vi har ett barn fött nov 2021 som sovit dåligt sen han föddes. Han har utretts för alla möjliga saker men det...
2
Svar
24
· Visningar
2 287
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar