Avkommor efter Excellens 472

LilaTiger

Trådstartare
Är det någon mer än jag som har förälskat sig i en Excellens avkomma? Vore kul att höra hur era hästar är/var och vad de har för hästar på möderne sidan. Finns det något som är typiskt Excellens avkommor?
Min sköthäst född 1976 (död 1997) var e: Excellens u: Marja 10333(14) ue Ursus 431.

Senast ändrad:
Sv: Avkommor efter Excellens 472

Jag var mycket förtjust i Excellens "på den tiden"
Hade jag haft sto då så hade han fått tjänstgöra.

Red ett sto som var Excellens - Immer, och hon var gudomlig

Ja, hon var skimmel, fanns i Almunge men köptes nerifrån landet, jag var inte så gammal då och la inte sånt på minnet.

Min förra häst var e. Beach Boy ue: Excall som Excellens är pappa till. Nu är ju det ganska långt bak men han var riktigt bra på att hoppa och rörde sig gudomligt. Han bor numera i Frankrike och hoppar 1,20-1,30 och går dressyr, är regionsmästare i Nantes.

Liknande trådar

Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: viltmilla
·
Avel Är det någon hör inne som känner till något om de sk "Bysingsbergsrussen" och deras ättlingar? Bysingsbergsrussen föddes upp av Arthur...
Svar
2
· Visningar
1 558
Avel Vi har ett sto som inte kommer i brunst och jag vill höra om ni som är lite erfarna har några teorier och kanske tips utöver vad som...
2
Svar
29
· Visningar
7 124
Senast: andover
·
M
Hoppning Funderar på vilken hingst vi ska välja till vårt sto e. Concorde u. Kahlua (46) ue. Kaliber och tänkte höra om ni har några idéer och...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: md5krist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka