Avkommor efter Barbeque

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare fru-jonsson
  • Startdatum Startdatum
F

fru-jonsson

Hej! Jag undrar om det finns någon som kan berätta lite om Barbeque? Hur han är i skallen osv?
Hur är hans avkommor? Ska ev.köpa en valack efter honom och är därför nyfiken på vad ni med erfarenhet har att säga om Barbeque.
Tack på förhand/ Fru-Jonsson

Sv: Avkommor efter Barbeque

Jag gillar Barbequeavkommor...hade en själv som fick åka till hästhimlen för några veckor sen :cry:

Dom kan vara lite "egna" och "skarpa" men dom gillar oftast att träna och kan nog tugga lite blod i loppen om man kan komma dom in på livet...jag har ju haft bara några st efter honom, men de flesta har varit likadana...Bli inte "ovän" med en barbequare :D

Sv: Avkommor efter Barbeque

Har ett sto e honom, rätt stor och ett riktigt muskelknippe har hon blivit. Otroligt snäll häst, som människa får du göra precis vad och hur som helst med henne. Hon är bara glad och nöjd. Däremot gillar hon inte andra hästar så mycket.
Hon är lite framåt i träning och lopp men inte så mycket att hon blir jobbig att köra. Hon är väldigt löpärlig och gör alltid så gott hon kan.

HAde tidigare ett kort tag hand om ett annat sto e Barbeque. Också en snäll häst men med betydligt mer egen vilja. Dock lite vek i tävlingssammanhang.

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 836
Senast: Kajsalisa
·
Katthälsa Hej allihop! Enligt blodprov så har min 14 åriga katt höga njurvärde, Kreatinin 264 (60-160 ref).. samt Urea 18 (5-12 ref). Han äter och...
Svar
13
· Visningar
540
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Äpplet.
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 876
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar