Avkommor Barathea

Jane_Done

Trådstartare
Som rubriken lyder, finns det något sätt att leta efter hans avkommor i Sverige? Tittar jag på pedigree så är det ju några stycken :crazy:

Någon kunnig? Eller känner ni till några first hand så att säga?

Sv: Avkommor Barathea

Tackar!

Det går ju dessvärre inte att söka avkommor på Barathea på Galoppsport, bara på Pedigree och de är ju ganska många så det skulle ju ta sin tid att leta fram vilka som hittat till Sverige.

Sv: Avkommor Barathea

Som rubriken lyder, finns det något sätt att leta efter hans avkommor i Sverige? Tittar jag på pedigree så är det ju några stycken :crazy:

Någon kunnig? Eller känner ni till några first hand så att säga?

hej.. To Be Good.s farfar e barathea.. om det hjälper ..?

Liknande trådar

Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
554
Senast: KattenJ
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 681
Senast: Lejanna
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
3 175
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?