Även jag är mätt på diskuterandet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Susan

Trådstartare
Kan vi inte göra ngt roligt istället

Kan vi inte hitta bra saker som vi beundrar och gillar i videos och sånt. Inte leta fel utan bara se på sånt som man blir glad och inponerad av att se.

Sedan behöver inte alla tycka lika - och själv kommer jag inte att tycka ngt alls

Vi hade en sådan "förebildstråd" på barock och den höll sig i skinnet bra länge har jag för mig.

Sv: Även jag är mätt på diskuterandet

Jag har precis börjat kika på denna så jag har inte hunnit så långt. Brukar aldrig kolla när den laddar upp för jag blir så irriterad på hacket:p

Men när hon rider in längs medellinjen så undrar jag bara..."Hur F_N lyckas hon hålla sina fossingar så stilla???!" Otroligt följsam och vacker sits enligt min mening.
Ett stort plus för att hon inte har såna där smala dressyrben som "alla andra" har så även jag kan se en framtid för mig och mina friidrottslår :D

Sv: Även jag är mätt på diskuterandet

Vill man beundra videofilmer så går det utmärkt att göra det på gnägg, det finns massor med filmtrådar där. Vill man visa upp sin egen tjusiga häst på finns det en videotråd här inne på dressyr som det går utmärkt att posta i.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
557
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 168
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 680
Senast: hollypolly
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 026
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar