Avelsfråga.

skog_maria

Trådstartare
Har ett sto på 167 grova modellen.
Är efter Smacher u Exciting me
Mamman är bekväm av sig och mycket lugn.
Så behöver en hingst med lite humör och speed.
Inte för hög.

Funderat på Banker Hall, Rite on Line, Muscles Yankee, Defi Dáunou, American Winner, Varenne, Civil Ation.

Är det någon som vet något om dessa?

Sv: Avelsfråga.

Defi d'Aunou kan lämna lite halvsnurriga hästar, dom andra vågar jag inte uttala mig om.

Ska du ha fölungen själv?
För om man ser vad många av de hingstarna du räknar upp, lär det bli en stor förlustaffär om du ska sälja.

Tänkte ha kvar den själv.
Hon har två avkommor som vi har kvar. Lämnar korekta fina föl.

Man kan ju använda Blodbanken mer "aktivt" också genom att kolla vad Smasher lämnat bra med som morfar.

Själv skulle jag väl inte kosta på det stoet en värstinghingst om inte syskonen verkar vara riktigt bra.

(i och för sig har jag inte ekonomin till det heller men hade jag det skulle jag nog leta reda på ett bättre sto)

Nu vet vi inte hur avkommorna kommer arta sig. 3 åringen visar stora framsteg samt 2 års hingsten. Ser ut att bli riktiga hästar. . och inte små lusar... Rejäla hästar.. :rofl:

Liknande trådar

Trav Ska vi ha en liten gissningslek! Hur många ston kommer hingstarna att betäcka 2008 i Sverige? Nedan är fjolårets hingstar med siffror...
Svar
3
· Visningar
1 658
Senast: Natasja
·
Trav Här är listan över antal betäckta ston 2007. Någon mer än jag som är förvånad - Rotation fem (5) ston!? Är det något som jag har missat...
Svar
8
· Visningar
2 271
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka