Avbryta inlägg, hur?

skogaliten

Trådstartare
Skulle skriva ett inlägg i går kväll, men lyckades inte skriva färdigt ett tillräckligt värdefullt inlägg, och blev sedan tvungen att lämna datorn. Stängde ner datorn sent på kvällen.

När jag loggade in idag, och tittade i tråden där jag lämnade vind för våg i går, så hamnade jag i mitt ofärdiga svar. Men nu ville jag inte skriva vidare på inlägget, utan avbryta svarandet, och fundera ett varv till, om jag alls skulle skriva något.

Men jag hittade ingen knapp för att avbryta och strunta i att svara, ett helt tomt inlägg fick ett felmeddelande, så jag postade ett svar innehållande ett semikolon.

Hur gör man för att avbryta ett svar om man ångrar sig i det nya forumet?

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 921
Senast: Nahar
·
Relationer TW: Suicid . . . . Jag lever i vad som känns som en mardröm. Min fina vän orkade inte leva mer. Första maj hängde han sig i garaget men...
2
Svar
36
· Visningar
3 973
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan I förrgår fick jag värsta tänkbara samtalen, stallägaren ringde, min syster ringde, ena stallkompisen hade ringt...min häst hade fått en...
2
Svar
23
· Visningar
3 194
Senast: Celestan
·
Övr. Barn Förhållandet med barnets pappa är så gott som över. Han är inte en lätt man att leva med och jag är så arg på mig själv som skaffade...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
28 484
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar