Avanmälan

Sv: Avanmälan

Har läst den hur många ggr som helst men nej, står bara "avanmälan
senaste 45 min före resp. klass"

Jag brukar avanmäla via email. Men det går ju självklart lika bra att göra det på telefön :D

Ja, till den mailen du anmält till. (om du anmälde via email förstås)
Annars går det nog bra att göra det till klubben också.

men om det är dagarna närmast tävling, och du skyller på en skada så måste du faxa/skicka ett veterinärintyg! (på skadan)

Mentan skrev:
Bara till att maila klubben då eller?

Nej det hade jag inte gjort då klubbmailen oftast brukar gå till ridskolan och det är inte alltid ridskolan har så mycket med själva tävlingen att göra så ring istället, senast 45 minuter innan innebär oxå att du kan ringa flera dagar innan det står ju alltid ett telefonnummer för förfrågningar i proppen.

Jo jag vet

fio: Kollade klubbens hemsida och där fanns bara mail till ridskolan, så
jag ringer imorn istället.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 992
Senast: fio
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 021
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-medaljer ska delas ut för tre ponnykategorier och children i hoppning. Finalen i SvRF Ungponny final ska avgöras. Spännande dagar...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka