Avanmälan enligt TR?

C

Cettan

Är det någon som är mindre blind än jag som kan berätt för mig vad det står i TR om avanmälan till tävling? I TR I hittar jag bara en hänvisning till "respektive grens TR" och i dressyr TR hittar jag ingenting alls?

Sv: Avanmälan enligt TR?

Avanmälan för att slippa betala i dressyren kan bara göras innan anmälningstiden går ut om du inte har vet. intyg, dom andra grenarna har ju annorlunda tex hoppningen har 5 dgr innan tävlingsdagen utan att betala.

Annars gäller ju den avanmälan som står i meddelande till ryttaren som brukar vara 3-4 dgr innan tävling men då får du ju inte tillbaka dina pengar om du då inte har sjuk/vet intyg.

Annars gäller ju den avanmälan som står i meddelande till ryttaren som brukar vara 3-4 dgr innan tävling men då får du ju inte tillbaka dina pengar om du då inte har sjuk/vet intyg.

Det var just det. I proppen står det bara avanmälan enligt TR. Och efteranmälan i mån av plats. Står inget om dubbel avgift eller något sånt. Problemet är att det är en tävling jag jättegärna vill åka påden här tävlingen, men anmälningstiden går ut idag o jag vet inte förän imorgon om jag kan åka. Känns dumt att betala 1000 kr i efteranmälningsavgift genom att inte anmäl mig i tid, men lika dumt att betala 1000 kr i anmälningsavgift o inte kunna åka...:crazy:

Verkar som att det inte blir någon sista tävling för mig o min häst:cry:

Om de inte har skrivit något om dubbel avgift för efteranmälningar så kan de inte ta det. Står ingenting om det i TR, utan arrangören bestämmer det själva.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 386
Senast: linnsan
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: Cactus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka