Australiensiskt entömsbett

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare tuddeomudde
  • Startdatum Startdatum
T

tuddeomudde

Är det samma som New Zeelandbett?
Det ser så ut tycker jag.
I så fall, har någon en bild på hur det ska sitta?
(förstår inte riktigt :o)

Sv: Australiensiskt entömsbett

Jag kan fortfarande inte lägga in bilder :cry:
Det är som ett vanligt rakt entömsbett fast det går en stålbygel som skall sitta så den hamnar på undersidan av munnen s.a.s :angel:

Högerklicka på bilden om du har den på pixbox, photobucket tex, egenskaper, kopiera adressen ta bort 0?, klistra in på infoga bild...
Tadaaa!

Tack för informationen! :bow:
Vem vet, rätt som det är så fixar jag åxå att lägga in bilder. :angel:
Fast jag har ingen bild på det omfrågade bettet, tyvärr. Hoppas någon annan kan lägga in en bild istället. :bow:

Senast ändrad av en moderator:

Det finns också utan sk. entömsförstärkning, kallas också för bygelbett, finns bild i Propositonernas utrustningsregler!

Vad gör bygeln för nytta och hur?

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
307
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Söker efter ett par riktigt bra arbetsskor. De ska vara bekväma, hållbara, helst gjorda i läder och svarta. Innersulan måste kunnas...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: ufot
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
330
Senast: CaisaCax
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 542
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka