Augustikampen 2008

Sv: Augustikampen 2008

jag ska vara med!:) ska rida lagmaskerad trail och flaglopp:) ska du vara med?

Hej,
Vi på Stormur Fritid har haft möte ikväll och tyvärr så måste vi ställa in Augustikampen på grund av för få anmälda. Jättetråkigt men med bara tre lag anmälda (12 ekipage) så känns det ju lite avslaget!

Vi bestämde också att ge samtliga anmälda chansen att istället visa upp sig på Stormur Lätt antingen lördagen den 6:e eller Söndagen den 7:e september. Jag får återkomma med exakt datum!

Jag skickar ut mail till alla anmälda ikväll så får vi höras vidare.

Nästa år tar vi nya tag igen!

Kom gärna med förslag på hur vi lockar fler intresserade att vara med!

Nästa år kommer iaf jag med :bump: och har minst en kompis med :idea:
Ääälskar bustävlingar, men jag har inte fått ner hästarna till huvudstaden ännu :crazy:

Vi skulle ha anmält oss i år men sen gick tiden visst för fort... Vi tänkte vara med i lagmaskeraden i alla fall... Men till nästa år kommer vi att ställa upp :laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 985
Senast: Wenniz
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
778
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
298
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025