Om du lever efter attraktionslagen så vet du antagligen varför du dras till honom.
Du behöver ändra din frekvens för att attrahera det du säger dig vilja attrahera.
Jag har också fastnat för fel killar, fäst mig med otillgängliga män och spelat kompis. Men det är ju för att jag inte vågat göra mig sårbar och hitta min man.
För knappt tre år sedan genomled jag ett snabbt men giftigt förhållande som på riktigt gav mig en spark i baken. Jag fick nog av dräggen. Jag lyssnade på många självhjälpsböcker om bland annat attraktionslagen. Så jag började leva efter den. Funderade på vad jag ville ha och började verkligen tänka på det dagligen. Plötsligt träffade jag en man som var nästan allt jag ville ha. En man som fick mig känna mig älskad. En man som älskade mig för precis den udda typ jag är. Som föredrog mina syniska åsikter och att jag helst inte ville vara bland folk och dra uppmärksamhet till mig. Vi ville samma saker och hade samma syn på livet. Jag tillät mig göra mig sårbar och det blev så jäkla bra!
Nu ledde inte förhållandet riktigt dit jag tänkt mig pga andra omständigheter men man måste vilja och våga för att ha chansen att hitta det också.
Jag tror att livet vill lära oss att tro på oss själva, att vi är goda nog att få det vi förtjänar. Vi är tillräckliga. Och att det finns någon som kommer älska oss för precis den vi är.
"Attraktionslagen" är bara 100 % hittepå. "Dina sanningar är energi som vibrerar på olika frekvenser". Trams.