Attack blev Bollys räddning

Sv: Attack blev Bollys räddning

En hemsk olycka som ändå är fruktansvärt gullig. Hoppas inte att alla som kommenterar efter mig kommer misstolka denna kommentar. Självklart ville jag inte att olyckan skulle inträffa men det är en gullig historia i sig ändå - stark vänskap är så fint oavsett om det är människa - människa eller häst - häst.

Jag håller med dig, för det slutade ju lyckkligt och förhoppningsvis får hästen inga men av händelsen.
Underbart med sann vänskap och vilken smart häst som visade vägen.
Maror är i en klass försig! ;)

Vad härligt att läsa om sådana här händelser, hästar som slår larm!

Vissa säger att hästar är dumma men de är nog smartare än vi tror. Söt historia och bra att det slutade väl.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 442
  • Artikel Artikel
Dagbok Frågan har väl ställts om och om igen men nu står jag här och ber kloka buke om råd, om någon orkar läsa. Haft en mindre sund relation...
2
Svar
32
· Visningar
5 451
Senast: ameo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok …”Först kommer ingenting, sen ingenting, sen allt på en gång.” Fast jag tycker nog mer att det känns som att jag är en slangbelleboll...
Svar
16
· Visningar
1 507
Senast: Parat
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En häst fastnade i ett hästsläp under färd. Räddningstjänsten åkte till platsen för att få loss djuret. – Hästen sitter fast i någon...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka