Att tänka på..

J

Johanna_s

Nu är det så att jag måste lämna bort min älskade kille på foder tills jag gått ut skolan pga att det är mkt studier..
Vad är det jag ska tänka på tycker ni?
Någon har nog säkert något som man absolut inte tänkt på, man vill ju att sin kille ska få det bra den tiden han är borta och det kan ju hända så mkt.
Så tacksam för svar.

Sv: Att tänka på..

var bara noggran när du skriver kontraktet, ha med allt du vill, om hur du kan hämta hem homom om ngt går fel (uppsägningstid), vem står för vilka utgifter, har du krav på ngt särskillt, man kan ju inte bossa för mkt för den stackars fodervärden måste ju få säga sitt med om dem ska vilja ta hand om ens häst. sen kanske man ska gå på hur människan är, som person och runt hästen. kan finnas folk som inte är några os ryttare men med hjärtat på rätt ställe (givetvis får de kunna rida så hästen trivs).
annars gå lite på magkänslan. och lycka till.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 336
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
631
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 566
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar