Att skriva ett inlägg

P

Prakas

Kan man inte fixa så att det ser likadant ut i den rutan där man skriver ett inlägg, som det sedan blir i forumet?
Nu blir det ju olika längd på meningarna, och jag måste först posta inlägget för att sedan gå tillbaka via "ändra " för att få meningarna och styckena mer läsbara. Inte sällan flera gånger.

Sv: Att skriva ett inlägg

Fast även om man anväder förhandsgranskiningen blir det inte exakt samma sak, eftersom att listen till vänster inte finns med.

Och lägger man sen till att vi alla har olika stora fönster, vad händer då? Det ser olika ut åt alla. Man får fippla till det i förhandsgranskningen så att det ser ok ut, bryta av stycken med dubbla radbrytningar t ex.

Typ så här. Då slipper man bekymret med att stycken ser ut att hänga ihop. Nån annan lösning kan jag inte se, ja, inte med mindre än att Gunnar sätter en fast bredd på buke och det vill jag absolut inte ha. Avskyr såna forum. :mad: Där kan man bli tvungen att skrolla i sidled för att läsa inlägg om nån har lagt in en länk som är för bred t ex.

ullo skrev:
Där kan man bli tvungen att skrolla i sidled för att läsa inlägg om nån har lagt in en länk som är för bred t ex.

Sånt händer ju tyvärr även här allt för ofta ;)

Detta för att många inte "orkar" sätta sig in i hur forumet funkar :mad: och använda de funktioner som faktiskt finns :love:

För visst är det bättre med en länk som ser ut så här:
Forumregler
än den här:
http://www.bukefalos.com/f/forumdisplay.php?forumid=47

Till Prakas
Så länge man använder sig av radbrytning i texten så spelar det eg. ingen roll hur det ser ut, för det kommer ändå inte att se ut som ett brev eller färdigtryckt ark så länge sidan inte är låst i ett visningsformat.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 195
Senast: Acto
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 660
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar