TheRedLightning
Trådstartare
Jag har grunnat på det här sen min ridlektion i lördags. Det hela började med att jag fick rida en häst jag ridit tidigare när jag red där. Hästen hade då hängt på bettet vad jag kom ihåg från den tiden, men nu när jag red samma häst upplevde jag inte alls att hästen hängde på bettet, nämnde det för en annan i gruppen när vi var på väg upp till stallet.
Varpå hon sa att det troligen är för att jag rider så bra, här svarar jag något i stil med att jag inte alls rider så bra och något ödmjukt svar.
Det jag gått och grunnat lite på nu i efterhand är varför jag inte kunde ta till mig berömmet utan istället typ slår ifrån mig det.
Jag vet egentligen att jag rider bättre än det svar jag gav.
Någon mer som känner igen sig? Hur är det för er?
Jag misstänker att jag inte är ensam om det här.
Finns det något man kan göra åt det eller ska man bara låta det vara? Vad är era tankar kring det? Bra eller dåligt?
Varpå hon sa att det troligen är för att jag rider så bra, här svarar jag något i stil med att jag inte alls rider så bra och något ödmjukt svar.
Det jag gått och grunnat lite på nu i efterhand är varför jag inte kunde ta till mig berömmet utan istället typ slår ifrån mig det.
Jag vet egentligen att jag rider bättre än det svar jag gav.
Någon mer som känner igen sig? Hur är det för er?
Jag misstänker att jag inte är ensam om det här.
Finns det något man kan göra åt det eller ska man bara låta det vara? Vad är era tankar kring det? Bra eller dåligt?