Jag vet inte jag... Jag vande mig aldrig vid blodbadet efter att mina råttor fått äta nånting rött, så det kanske blir fler cancerscares ändå?!
Jag säger bara svanskotan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte jag... Jag vande mig aldrig vid blodbadet efter att mina råttor fått äta nånting rött, så det kanske blir fler cancerscares ändå?!
Den har jag haft en del problem med redan som det är, så jag ser inte fram emot det!Jag säger bara svanskotan!
Indeed! Tack!Wow @gul_zebra det är ju helt fantastiskt! Heja dig!
Så starkt jobbat, GO YOU!Nu jäklar - halvvägs till målvikt! Nästan 40 kg lättare
Snart kommer mitt största delmål på vägen också, tvåsiffrigt - måtte det gå fort som fan neråt nu för då ska jag till frisör och jag skulle behöva en klippning som döljer hur tunnhårig jag blivit typ igår egentligen
Tack!Så starkt jobbat, GO YOU!
ELLER HUR! Tack, fick leta som en jävla dåre när ÖoB slutade sälja min färg innan jag hittade den här som var ännu bättre och finare och alldeles alldeles underbarSnygg färg på nagellacket!
Positive thinking! Helt rätt.Hörde att timglasformen är högt eftertraktad. Äntligen sexig
Det är svårt att inte vara positiv när man är världens sexigaste! Dessutom är det skitroligt att stå och vifta på låren i spegeln och jag kan knappt vänta tills det är dags att bada - om magen flöt kul innan, vad gör den inte nu?!Positive thinking! Helt rätt.
Stekte faktiskt på lite bläckfiskringar för en timme sen! Sen dumpade jag de på katten
Stekte faktiskt på lite bläckfiskringar för en timme sen! Sen dumpade jag de på katten
Jag var tvungen att googla och jag åt tydligen Illex argentinus, vad det nu är förutom 10-armade sega fanskap i panering av 100% smör typ. Aldrig igen, får säga åt Pinchos att servera bläckfiskringar igen istället
(Fast jag äter faktiskt också kalamari-ringar. Det är åttaarmad bläckfisk jag slutat äta, av solidaritet. )
Jag var tvungen att googla och jag åt tydligen Illex argentinus, vad det nu är förutom 10-armade sega fanskap i panering av 100% smör typ. Aldrig igen, får säga åt Pinchos att servera bläckfiskringar igen istället