Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör ni?
Vad funkar för er?
Vad äter ni?
Speciell metod?
Att det handlar om att inte äta mer än vad man gör av med. Det vet jag. Men jag vill inte gå hungrig.
Promenader/jogging/löpning ska jag komma igång med ordentligt.
Även gymmet på jobbet.
Men kosten?! Hur gör ni?
Jag äter inte socker eller gluten. Äter i övrigt för mycket. Går ned massor på det, men det är ett val av mat. Ingen bantning. Jag vill bara äta bättre.Hur gör ni?
Vad funkar för er?
Vad äter ni?
Speciell metod?
Att det handlar om att inte äta mer än vad man gör av med. Det vet jag. Men jag vill inte gå hungrig.
Även gymmet på jobbet.
Men kosten?! Hur gör ni?
Hur gör ni?
Vad funkar för er?
Vad äter ni?
Speciell metod?
Även gymmet på jobbet.
Men kosten?! Hur gör ni?
Jag är hungrig. Typ jämt. Nej inte riktigt men nästan. Ingen metod funkar utan jag har lärt mig att stå ut med att vara det.Hur gör ni?
Vad funkar för er?
Vad äter ni?
Speciell metod?
Även gymmet på jobbet.
Men kosten?! Hur gör ni?
Hur gör ni?
Vad funkar för er?
Vad äter ni?
Speciell metod?
Även gymmet på jobbet.
Men kosten?! Hur gör ni?
Jag lyckades knappa in lite genom att äta en macka till frukost istället för två. Det spelade lustigt nog ingen roll för mig, jag var lika mätt/hungrig efter en som efter två. Vet inte om jag gick ned i vikt men ett par kjolar sitter bättre i alla fall (efter ett år...). Grejen är att det var konkret och enkelt också, får hitta på ngt mer härnäst.Hur gör ni?
Vad funkar för er?
Vad äter ni?
Speciell metod?
Även gymmet på jobbet.
Men kosten?! Hur gör ni?