QuickStar
Trådstartare
Jag hade kommit på ett världsbäst namn till mitt företag som jag nu fått avslag på, alla förslag jag hade på lager här hemma om utifall att mina 3 förslag jag skickade in inte gick igenom, inne håller ordet BEST och det finns tydligen ett annat företag som har samma verksamhet och då går det inte att få godkänt.
Så jag behöver era fantasifulla hjärnor till hjälp då det står helt still i skallen på mig och förslaget måste helst vara inne innan veckans slut...
Företaget är ett AB, huvudverksamheten är personaluthyrning, främst chaufförer (CE-körkort) och bi verksamheten är foder och utrustningsförsäljning, avel, köpa och sälja nån häst etc (typ allt inom häst )
BEST stod för Bemanning, Equistrian, Stuteri/Stall, Transporter
Väldigt fyndigt tyckte jag men det gick alltså åt skogen
Namnet måste vara så pass neutralt att det funkar till båda verksamheterna är enda kravet...
Det ända jag kommer på är att använda mitt efternamn + sätta AB bakom och det är ju inte särskilt fantasifullt
Så jag behöver era fantasifulla hjärnor till hjälp då det står helt still i skallen på mig och förslaget måste helst vara inne innan veckans slut...
Företaget är ett AB, huvudverksamheten är personaluthyrning, främst chaufförer (CE-körkort) och bi verksamheten är foder och utrustningsförsäljning, avel, köpa och sälja nån häst etc (typ allt inom häst )
BEST stod för Bemanning, Equistrian, Stuteri/Stall, Transporter
Väldigt fyndigt tyckte jag men det gick alltså åt skogen
Namnet måste vara så pass neutralt att det funkar till båda verksamheterna är enda kravet...
Det ända jag kommer på är att använda mitt efternamn + sätta AB bakom och det är ju inte särskilt fantasifullt