Att åka tåg...

Vilket jag önskar att alla gjorde.
E biljetterna är ett aber, viseringen tar 100 år eftersom nästan ingen har sin biljett framme utan det ska letas bland mail och helst öppnas gem olika biljetter innan rätt hittas.

Åker man med SJ är ju appen det smidigaste resesverige sett! Biljetterna ligger prydligt att plocka upp i kronologisk ordning (perfekt för mig som ofta har många bokningar liggande jämt), och man får aviseringar om en spårändringar och förseningar.

Åker man med SJ är ju appen det smidigaste resesverige sett! Biljetterna ligger prydligt att plocka upp i kronologisk ordning (perfekt för mig som ofta har många bokningar liggande jämt), och man får aviseringar om en spårändringar och förseningar.

Absolut.
Men jag jobbar inte på SJ ;)
Vi måste se själva pdffilen och det är den folk inte hittar alternativt inte har någon täckning.

Absolut.
Men jag jobbar inte på SJ ;)
Vi måste se själva pdffilen och det är den folk inte hittar alternativt inte har någon täckning.
Lite off topic.
Var är det du jobbar nu?
*Teflonminne*

Jag har ju precis bytt arbetsgivare från Alstom till det nybildade Emtrain.. Verksamhetsövergång är rätt intressant..

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
632
Senast: ufot
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 991
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 052
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama