Jag beställde en klänning ifrån Nelly som jag fick skicka tillbaka. Betalade frakt+faktura avgift så som det stod på retursedeln. I bekräftelsen från Nelly att returen var godkänd stod att pengarna skulle betalas tillbaka till kontot som användes vid betalningen (om man betalat för hela klänningen antar jag det var då)
Nu fick jag ett mail ifrån Qliro där det stod att jag betalat för mycket och "klicka på länken för att fylla i kontouppgifter".
Jag är väldigt skeptisk mot sånna här mail och skickar inte gärna mina kontouppgifter, nu handlar det dessutom endast om runt 70 kr jag betalat så det är pengar jag klarar mig utan om det skulle vara så.
MEN det jag undrar är om jag ska anta att det här är ett "riktigt" meddelande ifrån Qliro eller ett bluffmail?
Nu fick jag ett mail ifrån Qliro där det stod att jag betalat för mycket och "klicka på länken för att fylla i kontouppgifter".
Jag är väldigt skeptisk mot sånna här mail och skickar inte gärna mina kontouppgifter, nu handlar det dessutom endast om runt 70 kr jag betalat så det är pengar jag klarar mig utan om det skulle vara så.
MEN det jag undrar är om jag ska anta att det här är ett "riktigt" meddelande ifrån Qliro eller ett bluffmail?