Återbetalning av anmälningsavgiften?

A

Alpin87

Får man anmälningsavgiften återbetald om man stryker sig från en anmäld klass innan anmälningstiden gått ut? Får man det även om den har gått ut och hur går det i så fall till?

Sv: Återbetalning av anmälningsavgiften?

Kan tillägga att jag har betalat in redan och i det här fallet har inte anmälningstiden gått ut..

Sv: Återbetalning av anmälningsavgiften?

Om anmälningstiden inte har gått ut ska du få tillbaka avgiften. Är det genom TDB kan klubben sätta tillbaka pengarna på ditt konto där. Annars kontakta klubben med dina kontouppgifter.

Om den har gått ut så får du pengar tillbaka om du har veterinär eller läkarintyg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: MiniLi
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 170
Senast: Cambrie
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 022
Senast: Bison
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka