Åstorp nästa helg???

Sv: Åstorp nästa helg???

Nja...det skulle bli lite långt att åka...

Nej men till Åsbo den 23-25 sep!
/M

Vi ska också till Ljungbyhed, men bara för att titta förståss ;)
Jag är uppväxt där och tycker alltid det är kul att titta på tävlingarna där !

Vad tråkigt! Hur många anmälda var det, vet du det?

Nej, jag vet inte hur många det var anmälda. Jag tror jag åker ner till Flyinge på "Pay & drive" istället. Vi behöver öva på det nervösa dressyrmonentet, så det är ett bra tillfälle när det inte är riktig tävling.

Ryver skrev:
Nej, jag vet inte hur många det var anmälda. Jag tror jag åker ner till Flyinge på "Pay & drive" istället. Vi behöver öva på det nervösa dressyrmonentet, så det är ett bra tillfälle när det inte är riktig tävling.

Ursäkta. Men ska man äta paj och köra samtidigt? Jag har int tävlat men detta lät skoj.

Det är programkörning. Man blir bedömd, men det är ingen tävling. Man får välja msv el svår klass och man får starta flera gånger om man vill. Det är presicion också.
Verkar kul och nyttigt!

Jaha...skoj! Måste vara bra träning! Vad kostar det att köra då? Vilken nivå ska ni köra på?? Måste ju vara skitbra att prova på svår klass på en sån tävling! Fast lite tråkigt utan maraton... :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det var små marginaler när körningens världscup avgjordes i Leipzig, Tyskland, i helgen. Fredrik Persson slutade femma, mindre än två...
Svar
0
· Visningar
38
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har varit en helg fullspäckad med ponnydressyr när finalen av Folksam ponnyallsvenska avgjordes i Åstorp i helgen. Med 17 startande...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Gunnar
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 816
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 988
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka