Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren?
Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en diskussion med veterinären.
Meeen vi kom rätt överens om att han inte är så påverkad av det liv han lever hos mig. Men nu fick jag veta av mina medryttare ( en tjej på 10år som rider lite lätt ibland) att han en dag absolut inte ville trava. Vilken jag sagt att de inte ska tvinga honom
Men skulle ni tolka detta som ev ett problem pga halsen?
Får ont i själen och funderar om det bästa är hästhimlen?
Vissa dagar är han mer rädd än andra, han går ofta helst lite ensam i hagen.
Ofta är han fylld med energi och får han trava brukar han plast gärna göra det så för mig känns det som att han vill säga nått när han inte vill trava?
Lämna gärna era tankar, erfarenheter osv
Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en diskussion med veterinären.
Meeen vi kom rätt överens om att han inte är så påverkad av det liv han lever hos mig. Men nu fick jag veta av mina medryttare ( en tjej på 10år som rider lite lätt ibland) att han en dag absolut inte ville trava. Vilken jag sagt att de inte ska tvinga honom
Men skulle ni tolka detta som ev ett problem pga halsen?
Får ont i själen och funderar om det bästa är hästhimlen?
Vissa dagar är han mer rädd än andra, han går ofta helst lite ensam i hagen.
Ofta är han fylld med energi och får han trava brukar han plast gärna göra det så för mig känns det som att han vill säga nått när han inte vill trava?
Lämna gärna era tankar, erfarenheter osv