Arne´s bilder från Sofiero!!

giowanna

Trådstartare
Arne ställs inför norsk domare:
arne_bordet_sofiero05.jpg

Arnes rosetter: 1:a pris, HP, BIM
arne_priser_sofiero.jpg

Arne i sitt nya *bling-bling*
arne_medstoltamatte_sofiero05.jpg

Skriv gärna en eller tio kommentarer! :angel: :D

Senast ändrad:
Sv: Arne´s bilder från Sofiero!!

Jag kan bara skriva så här :love: :love: :love: Arne är så fin :) Grattis till priserna!

Han är jätte tjusig! :)

Men heter han verlikgen Arne? (det står ju det på halsbandet) jag trodde han kallades för det, eller att det va en förkortning på hans långa uppfödarnamn eller nått :p

Ja, egentligen heter han Bellocean´s Admirable Arnold, vilket bli Arne... Kanske lite långsökt, men det är det namn han kan! :D

Vilken söting! Gissar vilt på rasen. Är det dvärgpincher? (Stavning??)

Och grattis till rosetten :D

Grattis ! Han är jättefin.

Måste börja träna min odåga jag också så vi framöver kan bege oss ut på utställningar även vi.

Japps, han är en dvärgpinscher! :love:

Vi hade tur, för det var varmt, och då är Arne som bäst!! Han är inte särskilt förtjust i kyla! :p

Min kille är inte heller förtjust när det är kallt, första dagarna han var hos mig regnade det
och han förstod inte alls varför jag släpade med honom ut i den norrländska kylan. :p

giowanna skrev:
Ja, egentligen heter han Bellocean´s Admirable Arnold, vilket bli Arne... Kanske lite långsökt, men det är det namn han kan! :D

Sen är det liite lättare att ropa ARNE i skogen än det där lååånga, om han skulle springa bort ;) :D

Ja, det vill jag lova!!! (dock aldrig försökt, men ska prova ngn gång, bara för sakens skull :))

Nä, jag undrar hur Arne kommer ta det när snön kommer... Han har ju aldrig varit med om kyligare än kanske 5 plus... :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har ibland känt att det är tråkigt att min man inte delar mitt hundintresse men har samtidigt kommit underfund med hur delaktig han...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 947
Senast: Fetaost
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 333
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 662
Senast: Fraegd
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 507

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka