Armbro Trick

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Johlin
  • Startdatum Startdatum
J

Johlin

Någon mer som har en avkomma efter Armbro Trick? Vill gärna höra om psyke och kapacitet!
Själv har jag en fin (nybliven) fyraåring som förhoppningsvis startar till sommaren. Hon är världens snällaste (ingen överdrift) och är alltid träningsvillig.

Sv: Armbro Trick

Jag har bara träffat på en ambro trick avkomm och den är jättesnäll
(2 år) och fin. Tyvärr hade/har den osteochondros i båda haserna. Det kommer sannolikt inte från märren, då det är den enda avkomman som har fått detta.

Vad trökigt... Min är friröntgad iaf, u.a.

Vad skönt!

Det är ju fin stam på han i alla fall!

Har ett kort på pappa iaf:D
1795658.jpg

Vad roligt att se! Min är verkligen lik far sin :D

De är ju våran My Running Trick.
Han är ju opererad i ena hasen. Han är ju tyävrr halt nu igen och nu är de den andra hasen.
Han är väldigt sen i växten, fortfarande. Men steget finns i honom. Snäll som ett lamm är han..

Senast ändrad:

Min är också lite sen i växten, det är därför hon kommer komma ut till sommaren, annars hade hon varit tidigare.

Trevligt att han är snäll, för det är inte broren :devil:

Jag har en , Miaplacidus heter hon, nybliven 3-åring.
Den kapablaste häst jag träffat, liten och ettrig, går helt fri, behöver inga benskydd ens i tävlingstempo, låg puls, träningstålig.:love:

Hemma är hon söt, snäll och gullig, lätthanterlig. På tävling eller när hon tror att det är tävling förvandlas hon till nått som på 2 sekunder tömmer ett helt gäststall på folk :devil:Hon beter sig som en riktigt bra märr, dvs för jäkligt :D . Man får ducka :D
Vi har psyktränat hela vintern men inet faan hjälper det, en liten pissmyra är hon, men min mest omtyckta sådan.

Man får ju hålla fast vid det du säger. Att de brukar vara bra när de har sånt humör!:D Lycka till!

Ingen annan som hört något?

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 441
Senast: Svartkatt
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
810
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 556
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18