arkiverade trådar

Sv: arkiverade trådar

Ja det var då man började hänga här, när det hette stallet :)
Fast jag blev inte medlem förrän -01 :D

Nästan samma frågor då som nu, att folk aldrig lär sig! :rofl: :D

/Lisa

Precis.... Nån gång borde nån för en gångs skull kunna hålla för ena ögat så det går in i ögat och stannar där och inte ramlar ut genom andra.... :rofl::rofl:

Haha! :rofl:
Att höra på allt tjaffande här skulle nog vara jobbigt! :D
Tur att man kan läsa o se det man bara vill se ;)
Att förstå allt e ju en annan väldigt komplicerad sak :D

Säkert lika bra att dra sig härifrån, för "därute" är man ju så mkt vettigare med fungerande skitsele o allt :rofl:

/L

Senast ändrad:

Jo man läser bara det man vill läsa, man förstår bara det man vill förstå... :rolf: därute??? FÖrstår ingeting, finns det nåt utanför datavärlden????? aha det visste jag inte... :smirk: Ja men skitselen är skitabra... Plånboken jublar hela vägen till banken tänk på det!!!!!!!!!

Ja jag har skitlåg humor just nu, inte så mycket att göra på jobbet, vi har bara busat....:rofl:

Ja man är ju inte aaalls buke-data-beroende :rofl: :o :D
"Billigt är alltid bäst
spec om man kör häst" :rofl:

_L_ skrev:
Ja man är ju inte aaalls buke-data-beroende :rofl: :o :D
Nä inte alls... Nätleverantören hade tekniska problem torsdag-lördag... vad skulle man hitta på då... Började fixa till bilder... RÄtt som det var hamnade jag bland SM förra året... Rätt som det var halkade jag in på maratonbilderna... Började frusta, rysa blev allvarligt dålig... Kände leran upp till knäna... Gud så dant det var där nere... :mad: :mad: :crazy:

Undrar vad personen menar med detta?
" var kan man få tag på "reservdelar" som man ska ha med sig på tävling? Jag menar, det känns minst sagt onödigt att knalla iväg och införskaffa helt nya draglinor och en svängel!"

Det är faktiskt bra att ha med och många har det. Tänk om du inte kan starta/fortsätta pga en draglina eller att svängeln går sönder! För att skydda sig från allt behöver man dock bara spännband och eltejp:D (hur man nu får till en svängel med det...:smirk: ). Jag tänkte fixa en extra svängel till SM:et. Du vet, åka 120 mil enkel väg och upptäcka att svängeln är trasig...men då la jag den lata sidan till. Svängeln höll men resten av vagnen vart ju sne i en oplanerad krasch. Så reservdelar är inte alls dumt!!

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 536
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 522
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Om en månad fyller denna sida 25 år. Genom åren har det ibland sagts att det var bättre förr, att användare var trevligare förr. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 388
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Bukefalos har haft olika utseende och utformning genom åren. Jag tänkte att det var dags att skämmas lite över detta när sidan nu...
2
Svar
26
· Visningar
5 636
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar