Arion Hundfoder

Sv: Arion Hundfoder

Har inga erfarenheter, men måste kommentera att det är konstigt att det på hemsidan inte finns någon utförlig innehållsförteckning (om % protein, fett, mineraler osv) :eek:. Jag undrade direkt om de vill dölja nånting eller om de bara inte tror att folk är intresserade.

Jag har mailat och frågat efter en utförlig innehålsförteckning på ett av fodrerna så får vi se vad det kan tänkas vara för något.

Lilljess, den mest nyfkna människan i världen.:D

FÖljer detta intressant min ena greyhound kan inte äta något annat än deras lamm och ris.Och då har vi även provat dyra lax allergi foder till inge nytta så jag prisar detta foder mvh vinta

Vi har det till våra hundar, har aldrig varit några problem!
Sambon skulle kunna tro det är danska köttråvaror, men inte säker...

Har inga erfarenheter, men måste kommentera att det är konstigt att det på hemsidan inte finns någon utförlig innehållsförteckning (om % protein, fett, mineraler osv) :eek:. Jag undrade direkt om de vill dölja nånting eller om de bara inte tror att folk är intresserade.

På deras Pemium sortiment finns det i allafall analys på den engelska sidan.

våra hundar får adult performance.
Dom ska ha i djurbutiker/återförsäljare en hel brochyr med en komplett lista över vad alla
olika sorter innehåller. Återkommer om jag får reda på det innom det närmsta.

Gick in och tittade på vår åteförsäljares hemsida, och hittade detta i alla fall...

Arion hundfoder är ett Premium foder med
Minst 30% kött i torrvikt,
Inga konserveringsmedel, färgämne eller sojaprotein.
Samtliga Arions produkter innehåller Omega3 och Omega6.
Vissa produkter innehåller dessutom Glukosamin och Kondroitin(Large Breed puppy, Large Breed Maintinece samt Senior).
Det finns kennelavtal för registrerade kennlar som ger upp till 28% Rabatt, + ett poängsystem som ger dig poäng som kan omvandlas till praktiska hundkläder från Arion.
För "vanliga" konsumenter är 7:e säcken gratis

Maila eller ring för mer info eller smakprover.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 212
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: alex.ha
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
805
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
924
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka