Arion hundfoder

Status
Stängd för vidare inlägg.

Varmblod90

Trådstartare
Är det någon här som ge det till sin hund? Vad tycker ni om det?

Själv är jag sugen på att prova det till mina efter att jag tog hem lite provpåsar igår när jag var på hundutställning, tänkte ha som godis. Mina hundar blev fullständigt tokiga i det. La det lite i maten nu ikväll och dem åt det före sitt vanliga foder.

Tycker inte att innerhållet är helt katastrof heller. Nackdelen är att det inte är svenskt. Är lite skepptiskt mot hundmat som inte görs i sverige.

Men som sagt, någon som ge arion till sin hund? :)

Sv: Arion hundfoder

Ixi har ätit Arions foder under hela sin uppväxt och hon älskade det.
Enda nackdelarna jag kan komma på är väl att det inte är superlätt att få tag på alla gånger och att det hon blev smällfet innan jag gick över från valpfodret till vuxenvarianten. Den rekomenderade mängden på säcken stämde alltså inte riktigt in på vad hon behövde så vi fick minska ner den en del.

I övrigt så var hon jättefin i både avföring, päls osv.

Sv: Arion hundfoder

Okej låter ju toppen :)
Bra att veta vad andra tycker, själv blir jag så osäker på vad jag ska ge mina hundar. Hade jag kunnat så hade jag gett färskfoder, började ge det men fick sluta då det blev lite strul med att få hem det eller vad det nu va.
Men så blev jag ju intresserad av Arion då :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att ämnet har tagits upp hur många gånger som helst och nu är det jag som inte vet vad jag skall hitta på. Den aktuella hunden...
Svar
7
· Visningar
886
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Jag har en shetland sheepdog på dryga året, hon har sen hon kom till mig som 8 veckors valp alltid haft väldigt svårt för andra hundar...
Svar
16
· Visningar
2 441
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag har börjat på valpkurs med min hund och är nu sugen på att börja öva in fyrklövern. Introducerade bollarna och kampen för henne...
Svar
10
· Visningar
2 080
Senast: _Maria_
·
Hundhälsa Hej alla kunniga och erfarna! Nu behöver jag lite hjälp och råd. Vår 6månaders Bichon havanaiskille har alltid varit småkinkig/...
2
Svar
27
· Visningar
2 348
Senast: canine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka