@Exotizc Åh, stackare, hoppas du får fortsätta vara frisk. Tiden känns som en evighet när man inte kan göra det man vill och när man sedan tänker tillbaka på det minns man inte alls att det var så jobbigt.
Drog precis axeln ur led, igen.. Säkert tionde gången för axlarna nu. Gick omkull med en av hästarna i vintras och vänster axel subluxerade. Kunde dra tillbaka den själv men det var något som gick sönder den gången. Är röntgad och därefter vidare remitterad två gånger och väntar fortfarande på en ny tid. Så himla frustrerande och den har blivit ännu sämre av att jag gått på kryckor och lagt all vikt på den sidan. Nu hoppade den av att viftade bort en av hästarna som försökte sno höet jag bar (vilket i sig är tillräckligt bökigt med bruten fot..)
Det känns som att jag håller på att drunkna i min frustration och deppighet över allt som hänt. Som att dagens insikt att jag inte kan rida och tävla som tänkt fick bägaren att rinna över och ALL frustration jag ändå kunnat hantera tidigare kom tillbaka med ohanterbar dubbel styrka.
Förlåt om jag deppar ner tråden men vill bara få vara frisk, tävla och rida, hästar som mår bra och njuta lite.
Känner igen mig! Var i princip sängliggandes från september-april pga flera olika sjukdomar/skador och det är verkligen SKIT. Men det vänder, jag lovar! När man är mitt uppe i det tror man aldrig att det ska ta slut.
Till sist började jag lägga min energi på att planera/drömma om vad jag skulle göra när jag var frisk, det var bättre än att älta det jag missade under tiden. Kram och krya på dig!